Сторінка "Співдружність" на фейсбук
https://www.facebook.com/groups/506914932997556
На сьогоднішній день в школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись і самореалізуватись.
Проблемне питання з виховної роботи: «Формування національно свідомої, духовно багатої, здорової особистості, здатної до самовизначення, самореалізації та самовдосконалення шляхом використання новітніх технологій виховання».
Завдання виховної системи:
· виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях;
· сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;
· розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання;
· стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків;
· створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів;
· впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху;
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
Система виховної роботи школи забезпечує:
· активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
· організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
· розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;
· згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
· соціальну захищеність і підтримку учнів;
· співпрацю з громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
· співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;
· концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.
Структура виховної роботи навчального закладу включає в себе і взаємодію школи з найближчим до неї середовищем на рівні сімей учнів: з батьками й особами, що їх замінюють, акцентуючи увагу на питаннях соціалізації дітей і молоді в тому чи іншому аспекті.
Взаємодія сім’ї та школи
Коментарi