Підписатися на RSS

Геометрія навколо нас

Для тих, хто любить математику,

для тих, хто думає, що він любить математику,

для тих, хто ще не знає, що він любить математику.

Нещодавно в Петрівському НВК пройшов тиждень математики. Школярі розв’язували задачі логічного характеру,задачі на розрахунок, тощо.

В рамках тижня відбувся позакласний захід «Геометрія , створена природою». Учні старших класів підготували та провели презентації .« Найчарівніше співвідношення між частинами одного цілого» підготувала учениця 11 класу Подгурська Валерія. В своїй роботі розповіла про “золотий переріз”, співвідношення , яке геній епохи Відродження Леонардо да Вінчі вважав єдиним і неповторним. Лука Пачолі, математик епохи Відродження, назвав це співвідношення «божественною пропорцією». Вчені виявили, що золотий перетин, який людське око сприймає як гармонійний та приємний, і який часто зустрічається в класичній архітектурі, мистецтві та навіть поезії, можна знайти і в природі.

Презентація учениці 10 класу Сіріченко Яни розповідає про те, як часто зустрічається в природі коло та сфера. Коло -це універсальний символ, який з давніх часів символізує єдність, безкінечність та досконалість. Прородою створено багато тіл. Ми сприймаємо їх як звичні, що мають форму кола або сфери. Але найдивовижніші та найзагадковіші – кола, створені прородою , утворені прим’ятими рослинами (круги на полях) – одна з головних світових загадок, над якою вчені ламають голову вже не один десяток років . Зацікавила учнів і презентація, мета якої – пояснити структуру та властивості чисел Фібоначчі, адже спіралі Фібоначчі досить поширені в природі.

Про фракта́ли, розповіла презентація учениці 11 класу Скічко Ольги. В широкому розумінні фрактал означає самоподібну фігуру, малі частини якої в довільному збільшенні є подібними до неї самої. Приклади природних фракталів - це шишки, ананас, броколі, бронхи людини, крони і листя рослин, тощо.

За результатами тестування, проведеного учнями в середніх та старших класах, учні підготували презентацію « Ти і математика», демонстрація якої викликала велику цікавість присутніх. Як виявилося з тестування, математику, як науку, яка потрібна завжди, вважають майже 70% учнів. Але, на превеликий жаль, знайти професію без знань математики сподіваються аж 20% старшокласників. Що ж, майбутнє покаже!

На закінчення свята , присвяченого цариці наук, присутні із задоволенням пограли в інтерактивну гру « Математика навколо нас». Протягом свята присутніх потішили своїм співом учениці 9 класу Синичкіна Анна та Череватенко Ірина.

В свій час Роджер Бекон сказав: «Людина, яка не знає математики, не має здібностей ні до яких інших наук. Більш того, вона навіть не здатна оцінити рівень свого невігластва, а тому не шукає від нього ліків». Захід, проведений у школі, покликаний розширити математичний кругозір учнів. Сподіваємося, він буде корисний учням, допоможе усвідомити широчінь застосування математики в інших науках і техніці.

/Files/images/зборная 037.jpg

/Files/images/зборная 017.jpg

/Files/images/зборная 015.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 381

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.